Thursday 19 September 2013

Performance Drink (Shaklee)



Bertenaga Dengan Performance Drink...

Diawal penglibatan kayuh basikal lu...mcm nak mati mengayuh...nafas toksah citer lah dah serupa lembu nak kena sembelih..kayuh plak ke Redong segamat 40km gak...asyik kena tinggal je..bagusnya team pro-sak nie diaorg tunggu aku...malu beb masa tu...balik dari redong tu

Ak pon google cari makanan tambahan...takut jugak beb nak makan menda alah nie kot cirit birit ker...

Ak pon beli secara diam2,xmau bagitau group aku...


Malu beb masa nie....

Diaorg Tunggu Aku...Last Skali...hahhahaa

Biasalah petang2 en gigilasi ajak kayuh,die jadi pelik tgok ak kayuh bley maintain nafas pon stabil dah..ak jadi seronok berkayuh...lama kelamaan diaorg tanya ko makan apa kayuh xpenat???hahhahahahhahahaha...ak cakap lah kena hari2 kayuh diaorg xpercaya cessssssss...so ak bagitaulah ak beli shaklee nie...hahhahahahahaha....skang ajak lah ak kayuh kemana pon shakleeeeeee adeeee hurmmmmm....

Performance drink nie bukan tok org kayuh basikal jer...hok mana2 atlet bola sepak ker rugby ker pe2 jerla permainan bley minum xsalah...membantu hidrat peluh kite yg bertalu2 kuar tu...baik korang cubeeee xrugi pon....hahhahahahahahahhaah


"Pembantu" Dikala Keletihan..

So kalau Korang nak "Pembantu" nie macam aku...korang bley kol aku sebab ak dah jadi ahli SHAKLEE...hahhahaha

Shafiq : 013-7730060 cod Segamat,Muadzam Shah,Keratong,Pemanis & sekitarnya...hehehhehee

ataupun cari Otai nie...Pn Dayah : 012-6891597....

No comments:

Post a Comment